sobota 16. listopadu 2013

Margaret Cosmetics Holografic 3D tvářenka + štětec

Dobré odpolede:)
 Dnes jenom krátká recenze o tvářence se štětcem. Má růžovou barvu a dá se snadno zapracovat do tváře:)

omlouvám se za kvalitu, foceno mobilem. Jinak krásná barva a styl:3

Koupila jsem ji v drogerii myslím za 80 Kč. Do drogerie jsem přišla kvůli tomu, že jsem potřebovala řasenku, no a místo řasenky jsem domů došla s touhle úžasnou tvářenkou. Měli ji ve slevě, původní cena byla 120 Kč, takže jsem si ji hned musela koupit.Byla tam ve dvou odstínech, v takové červené barvě, která na mě byla hodně červená, nebo v téhle úžasné třpytivé růžové. Ta barva je prostě úžasná a taky skvěle konturuje tváře. Jediné co mě na ní vadí je, že se musí nanášet ve více vrstvách, jinak není moc vidět. Kdybych ji měla obodovat od 1 do 10, tak jí dávám 9 bodů:)


3 komentáře:

  1. Pekná recenzia,možno by som ešte ukázala ako to vyzerá pred a po nalíčení.
    Má krásny štýl,taká jednoduchá a aj ked absolútne neviem koľko je 80 kč (:D) tak ju skúsim pohľadať a možno sa potom ozvem ako som spokojná (?)
    Ja teraz hľadám Baby Lips a musím si kúpiť novú riasenku.
    Máš krásny blog,pre mňa prlíš ružový ale inak vážne aplauz. :D

    http://vip-bitches.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě musíš vyzkoušet:) Jinak, taky se mi zdá moc růžový:D Asi ho dám na modro:D

      Vymazat
  2. Já bych si asi vzala také tu růžovou, poslední dobou jsem si růžovou nějak oblíbila :D.

    OdpovědětVymazat