čtvrtek 14. listopadu 2013

Wishlist on Christmas

Ahoj:) Dnes bych se vám tu chtěla rozepsat s tím, co bych si asi tak přála k Vánocům. Jelikož nemám nic nového, o čem bych mohla udělat recenzi, tak se tu s vámi aspoň podělím, když už jsou Vánoce za rohem:)
Samozřejmě, tohle není vše,  z kosmetiky mě to stačí:)

1) Eye shadow Maybelline NewYork: Tyhle stíny se mi začaly líbit až když jsem viděla tu barvu, kamarádka mi o nich říkala, že si je koupí a že mají dokonalou fialovou barvu. Z počátku jsem tomu nechtěla věřit, ale když jsem tu barvu uviděla,  hned se mi zalíbila.. 

2)  Eyeliner AVON: Tužku na oči jsem potřebovala už dlouho, po tom co se mi ta stará vylomila a nešla ořezat :D Právě proto chci tady tu od Avonu, kterou jsem viděla v katalogu a už je na cestě domů:3

3)Nail Polish essence: Mentolová barva:3 Takový lak ještě nemám.. Pořád jen ty sladký barvy.. Takže tenhle potřebuju. Našla jsem ho někde v časopise, stál myslím 75Kč:3

4) Eyebrusher: Už strašně dlouho někde sháním štěteček na oční stíny, všude jenom pěnový a nikde tenhle ..-_-. Stojí 60 Kč a je naprosto dokonalý:3

5) Lipstick Miss Sporty: Jelikož rtěnku od Miss Sporty ještě nemám a tahle má tak hezkou barvu. Myslím, že bych si ji měla koupit :D Dala jsem ji jako poslední, protože ji chci víc než všechny věci předtím :D Stojí myslím 150Kč.. Teď nevím..:)

Dnes toho bylo docela dost..Ale příště můžete zase čekat nějakou recenzi:) 

2 komentáře: