sobota 17. května 2014

Dopoužité produkty- Květen

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila článek Dopoužité produkty za Květen. Sice není konec Května,ale chtěla jsem to nafotit, abyste měli aspoň přehled o tom, co jsem dopoužila. Pokud se vám to nebude chtít číst, nevadí. :D

Seznam všech věcí.
Dávám vám to sem, proto abyste věděli kolik toho je. Vím zatím docela málo. I když, nemám tam dekorativní kosmetiku, aby se mi to nemíchalo do sebe. Takže DP (dopoužité produkty) s dekorativní kosmetikou budou jako další (možná) článek.

Odličovací produkty.

1. Vzorek Micelární voda- Bioderma
Vzorek jsem dostala od mamky, která ho dostala někde k nějakému nákupu, takže se mě neptejte, kde jsem ji sehnala. Už tam jsou asi 4 kapky, ale byla skvělá. Přemýšlím o tom, že bych si koupila tu velkou.

2. Odličovací mléko- Avon
Tohle mléko dostala ségra od tety, tak jsem ho začala používat i já. Podle mě je fajn. I když, znovu bych si ho nekoupila. Je už ho tam jenom trošička, ale ještě na jedno odlíčení stačí.

3. Odličovací tampónky
Tyhle tampónky ani nemají značku, nevadí. Bylo jich tam 120 a zbyl tam jenom 1. Myslím si že byly ok. Musím si koupit nový.



Vlasové produkty

1. Tužidlo -Schwarzkopf
Normální tužidlo. Nevím co k tomu napsat :D

2. Balzám na vlasy- Nook
Tenhle balzám dostala ségra, zase. Je to na snazší rozčesávání. Bylo to strašně mastné, a vůbec mi to nevonělo. Je pravda, že bych si to nikdy nekoupila :D


Ostatní produkty

1. Tělový sprej- Avon
aaaaaw♥ Vanilka. To je ta nejsladší vůně co jsem kdy cítila. Ale jako fakt. Je úžasná. Ale už jsem si koupila novou, není to ale vanilková, ale je to růže a čokoláda, a voní možná i líp než tahle.

2. Krém na ruce
O tomto produktu vám nic psát nemusím. Klasický krém na ruce a nehty. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat