úterý 13. května 2014

Wishlist- Květen

Je už sice květen, ale už od 1. května jsem vám sem chtěla dát wishlist. Mám 4 věcí, které bych si chtěla do konce května koupit. Jinak, omlouvám se že jsem tu nepřidávala, ale už mám rozvrh, kdy budu přidávat.
Takže jdeme na to!
1)Sleek-paletka očních stínů I Candy

Paletka očních stínů I Candy Sleek
Tyhle barvy se podle mě hodí na jaro. Jsou krásné. Moc se mi líbí ta tyrkysová a růžová. Doufám že ji někde seženu a koupím si ji. Kdyby jo, tak vám sem dám recenzi. Našla jsem ji za 264 Kč.

2)Essence- Dlouhotrvající rtěnka 

Je to krásný odstín 13 love me. Krásný obal. A nádherná barva. Stojí myslím 60 Kč. A už dlouho si ji chci koupit. Blogerky si ji chválí, takže..

3) CATRICE- tvářenka Multi Colour- 080


Multi Colour Blush 080 Peach Frappucino

aaaaaaw♥ tuhle tvářenku jsem si zamilovala na první pohled. Krásné barvy, hlavně ty hnědé. Za 104 Kč.
Tohle bude můj první produkt od Catrice. Už se těším :3

4) Elf- štětec na oční stíny- stínovací


Nevím jestli to jde dobře vidět, ale každý určitě musí znát tyhle stínovací stětce od Elfu. Já ho protstě potřebuji. Je krásný :33



4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka vypadá skvěle :) ale na mě by to bylo až moc barevné :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na něco se určitě bude hodit:) :D

      Vymazat
    2. No to určitě, ale já bych ji bohužel nevyužila :) Ale ta tvářenka vypadá taky skvěle :)

      Vymazat